Hatha jóga (Stresszoldó) - Tulasi Jóga
info@tulasijoga.hu
+36 20 828 6215
Nyitva: minden jógaóra előtt és után 20 percig
info@tulasijoga.hu
+36 20 828 6215
Nyitva: minden jógaóra előtt és után 20 percig

Hatha jóga (Stresszoldó)

Hatha jóga (Stresszoldó)

 ÚJDONSÁG:  a péntek esti Stresszoldó jógaórákon tibeti hangtál relaxációval várunk! 

Túlhajtott életritmusunk nap mint nap hatalmas terhet ró testünkre és lelkünkre egyaránt. Pihentető, stresszoldó jógaóráinkat azoknak ajánljuk, akik valódi kikapcsolódásra és felfrissülésre vágynak a mindennapi rohanás után. Segítenek ellazulni, befelé fordulni és figyelni, hogy megtaláljuk saját magunkat, és jobban megismerjük testünket, érzéseinket.

Hogyan segít Neked a jóga a stresszoldásban?

  • átmozgatja a teljes tested és ellazítja a megfeszült izmaidat
  • növeli a testtudatod, amitől nyugodtabb leszel a stresszes helyzetekben is
  • megtanít lecsillapítani az elmédet a mindennapok során
  • javítja a vérkeringést és a légzést, ezáltal frissebbé és energikusabbá tesz

A stresszoldó jóga segít aktívan, mégis ellazulva kikapcsolódni és felfrissülni. Ezek a speciális gyakorlatok oldják a merevséget a csípő területén, ahol rengeteg feszültség raktározódik el az évek során. Energetizálják a medence területét, vitalizálják a hasi szerveket, valamint serkentik a veseműködést. A csípő területe mellett a mellkasnyitó és gerinc fókuszú gyakorlatok is fontos szerepet kapnak, amik segítenek tehermentesíteni a hátat és a nyakat, teret engednek a szívnek és energiával töltenek fel az egész napos ülőmunka és stresszhelyzetek után. A különböző légző- és relaxációs gyakorlatok pedig megtanítanak minket elcsendesedni és önmagunkra figyelni, még a legnehezebb helyzetekben is.

Szerdai óra Balogh Évivel – aktív ellazulás, áramló gyakorlás

A gyakorlás során arra törekszünk, hogy harmóniát teremtsünk a test, az elme és a lélek hármas egységében, hogy tudatában legyünk minden lélegzetvételnek és minden mozdulatnak. A test mozgását összehangoljuk a légzéssel és közben az elmét is ugyanerre, vagyis magára a gyakorlásra, a testre és a légzésre irányítjuk. Az ászanákat sorozatokba rendezve gyakoroljuk és egyik ászanából a másikba irányított légzés és mozgás kíséretében „áramlunk” át.

Pénteki óra Juhász Beával – pihentető gyakorlás tibeti hangtál relaxációval

A pénteki stresszoldó óráinkon tibeti hangtál relaxációval várunk. A hangtál a tibetiek egyik rituális eszköze, amely terápiás értékkel is bír. A tibeti hangtálterápiában alkalmazott fémedényt hívják zengő tálnak, éneklő tálnak is. Ezeket a hangtálakat ősidők óta használják a keleti kultúrákban gyógyításra, meditációs- és egyéb relaxációs célokra. Vibrációjuk az idegrendszerre nagyon pozitív hatással van, feléleszti a sejtek emlékezetét és beindítja a szervezet öngyógyító folyamatait, energetizálja az egész testet. A hangtálak által kibocsátott hangok és lágy rezgések segítenek féken tartani a gondolatokat, relaxációt, nyugalmat adnak.

Oktatók:

Balogh-Évi_2-1.jpg
Balogh Évi
Aerial, Gerinc, Stresszoldó
Juhász-Bea_2.jpg
Juhász Beáta
Stresszoldó jóga hangtállal, Napindító, Kímélő Hatha