Kismama jóga - Tulasi Jóga
info@tulasijoga.hu
+36 20 828 6215
Nyitva: minden jógaóra előtt és után 20 percig
info@tulasijoga.hu
+36 20 828 6215
Nyitva: minden jógaóra előtt és után 20 percig

Kismama jóga

Kismama jóga

Készülj fel testileg és lelkileg a várandósság és a szülés élményére!

A kismama jóga célja, hogy várandósságod örömteli várakozás legyen, és kötődésed a babádhoz már a kezdetektől kialakíthasd. A jóga eszköztárának segítségével megtanulhatsz figyelni arra, ami most a legfontosabb: a babádra és önmagadra. A foglalkozások segítenek Neked, hogy tudatosabban készülj, és legyél jelen a szülés, születés során, illetve megkönnyítik az azt követő regenerációt is.

Fizikai szinten célzott (kiemelten a gátizom területén) erősítés és nyújtás támogatja a felkészülést. Míg érzelmi szinten légzőgyakorlatok és a relaxációs technikák segítik a félelmek oldását és az önbizalom erősítését, hogy képes legyél teljesen ellazulni, amikor majd a legnagyobb szükséged lesz rá.

Milyen gyakorlatokat sajátíthatsz el az órákon?

  • A medencealapi izmok, gátizmok megerősítése, felkészítése a szülésre.
  • Az első, második és harmadik trimesztert célzottan támogató gyakorlatok.
  • A várandósság panaszait enyhítő és szülésfelkészítő gyakorlatok.
  • A szülés utáni regenerációt támogató gyakorlatok.

Hogyan épül fel a foglalkozás?

Minden óra rövid lecsendesedéssel kezdődik, hogy meg tudj érkezni, majd ízületeket átmozgató bemelegítés következik; erősítő, lazító gyakorlatok, ászanák; légzőgyakorlatok – melyek az egyes gyakorlatok során is megjelennek, segítve a tudatosságot, befelé figyelést. Az órát relaxáció zárja, amit a gátizom gyakorlatok előznek meg.

Mit érdemes még tudnod?

A foglalkozásokon jógás előképzettség nélkül is részt vehetsz, akár már a várandósságod kezdetétől, de a 13. héttől is bátran belefoghatsz. A 8. és a 12. hét között az aktív gyakorlás helyett légzőgyakorlatok és relaxáció, pihenés javasolt – ez a placenta megtapadásának időszaka.

Oktató:

Szabo_Clau_2.jpg
Szabó Clau
Hatha, Kismama, Stresszoldó