Ashtanga jóga - Tulasi Jóga
info@tulasijoga.hu
+36 20 828 6215
Nyitva: minden jógaóra előtt és után 20 percig
info@tulasijoga.hu
+36 20 828 6215
Nyitva: minden jógaóra előtt és után 20 percig

Ashtanga jóga

Ashtanga jóga

Az Ashtanga jóga célja, hogy a rendszeres fizikai gyakorlás és a fokozottan koncentrált figyelem segítségével egységet és harmóniát teremtsünk az elmében. Kitartó, mindennapos gyakorlásával a fizikai testünk erősebbé és hajlékonyabbá válik, mentális és érzelmi szinten pedig megtanuljuk leküzdeni a korlátainkat, és egyensúlyba kerülünk önmagunkkal.

Lényege, hogy idővel mozgó meditációvá váljon a gyakorlás, melynek során a légzést, az ászanákat, az izomzárakat és a fókuszált tekintetet hangoljuk össze. Napüdvözletekkel melegítünk be, majd álló, ülő gyakorlatok, végül pedig a levezető sorozat ászanái következnek. Öt légzésig tartjuk az ászanákat, amiket a napüdvözletek elemeiből álló mozdulatsorral kötünk össze, ezt hívjuk vinyászának, amelytől dinamikus lesz a gyakorlás. Kezdetben csak koncentrált pillanatokat tapasztalunk, majd ezt próbáljuk meg később egyre tudatosabban, folyamatosan fenntartani.

Az Ashtanga jógaóra lehetőséget nyújt neked arra, hogy megtanulj egy személyes jóga rutint, amit aztán a heti rendszerességgel látogatott órák alkalmával tovább csiszolgatunk, bővítünk. A tradicionális módszert alkalmazzuk, vagyis lassan, lépésenként haladunk, a résztvevők egyéni igényeihez igazítva. Így gyakorlásról gyakorlásra bővítheted tapasztalásodat, javíthatod készségeidet és mélyítheted a tudásodat ebben különleges jóga hagyományban.

Oktatók:

Henics_Fruzsi_2b.jpg
Hénics Fruzsi
Ashtanga jóga
22279742_135720227172023_615862592301534041_n.jpg
Czeglédy Csaba
Hatha, Aerial, Gerinc, Ashtanga